2011. március 21., hétfő

Életjel :D

Még mielőtt valaki azt gondolná, hogy meghaltam, nem, Ayumi még mindig él, és boldogít mindenkit, főleg saját magát. xD
Szóval, gondoltam, hogy nem ártana, ha írnék végre valamit, mert már több mint egy hónapja nem volt friss, ezért most írok, ahelyett, hogy a Bill naplójának 19. részével foglalkoznék (azt azért megjegyzem, hogy egész jól haladok vele, már kitöröltem két bekezdést, és leírtam egy szót, úgyhogy nyugi, kész lesz az. xD)
És még mielőtt valaki azt gondolná, hogy alkotói válságba estem, mint ahogy az a legtöbb íróval megesik, nem, most éppen nem ez a bajom, csak már nagyon leköt az új történetem, amelynek már kész az első három fejezete. De addig már nem fogok ide feltenni másik történetet, míg a naplósat be nem fejezem, úgyhogy tényleg igyekszem. :D
Na, azt hiszem, ennyit akartam. Ja, és bepótoltam a komikra válaszolgatást is (bocsi, hogy csak most írtam vissza -.-"), úgyhogy most tényleg megyek, és inkább írok. ^.^ Szép napot. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése