2011. július 18., hétfő

Szünet

Nos... Sziasztok, drágaságaim! (Ha még jár erre valaki egyáltalán.)

Először is, bocsi, amiért ilyen sok időre eltűntem, de sajnos mostanában valahogy nem úgy ment az írás, ahogy én azt szerettem volna (meglehet, ennek legfőképpen szerteágazó érdeklődési köröm az oka). És amint azt a címből kikövetkeztethettétek, bizony, egy kis időre szüneteltetni fogom a TWC írást. Belekezdtem egy saját szereplős történetbe, amelyhez most perpillanat sokkal több ihletem van. Aztán majd meglátjuk.
Ne értsetek félre, még mindig nagyon szeretem a srácokat, csupán ki szeretném próbálni magamat másban is. Előfordulhat, hogy ide is fel fogom tenni a most írás alatt álló történetem, elvégre azért hoztam létre ezt a blogot, hogy felpakoljam rá az írásaimat. (Akinek tetszik, olvassa, akinek nem, könnyen elhagyhatja ezt a lapot.)
Igazából csak ennyit akartam. Nem tudom, mikor fogom folytatni a Csillaghullást, lehet, hogy soha, lehet, hogy pár nap múlva, majd alakul. Addig is legyetek rosszak. Pá.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Ayumi.
    Most megpróbálom magamat lenyugtatni, és nem siránkozni, hanem normális, épkézláb kommentet írni, amennyire tőlem telik.
    Én teljesen meg tudlak érteni. Szeretném, hogy tudd, hogy én nagyon várom a következő írásodat, legyen az TWC, vagy bármi más. Örülök, hogy van ihleted, és nagyon kíváncsi vagyok, mit fogsz nekünk hozni. :) szerintem nincs azzal semmi baj, ha kipróbálod magad másban is. :D (csak heteró TH-s sztorit ne írj, plííz xD)
    Nagyon nagyon remélem, hogy fogod folytatni a Csillaghullást, mert ennél eredetibb TWC-s sztorit még nem igazán olvastam, és nagyon nagyon nagy kár lenne érte, arról nem is beszélve, hogy muszáj kiderülnie a dolgoknak, és... és... nagyon rossz helyen hagytad abba! :'( Ennek muszáj folytatódnia! Remélem, hogy úgy alakul, hogy pár nap múlva folytatod :) Én nagyon nehezen tudnám elviselni, ha soha nem folytatnád...
    Mindenesetre, drukkolok, hogy írj sokat a sajátszereplősödbe is, mert már most nagyon kííííváncsi vagyok rá, és biztos vagyok benne, hogy az is legalább ugyanilyen jó lesz, és eredeti. :D Az én kommenteimre pedig mindig számíthatsz majd :P :))))

    VálaszTörlés
  2. Öhm...ha hiszed ha nem, most én is kb. ebben vagyok, azzal a különbséggel hogy nekem még megyeget a twc írás de mellette már én is egy saját szereplős hetero (!!!!!!!) történeten dolgozom amiből 4 részt már legépeltem de nem tudom valaha publikus lesz e vagy csak magamnak írom.
    Megértelek hogy ki akarod próbálni magadat másban is és sok sikert hozzá, én is mindig kommentelek akármit is írsz, legyen az twincest vagy saját szereplős sztori.

    VálaszTörlés
  3. Szia drága Ayumi!
    Nagyon szomorú voltam, amikor tudatosult bennem, hogy nincs új rész. Megijedtem, hogy végleg abbahagyod az írást, de nagy kő esett le a szívemről, hogy nem így van.
    Teljesen megértelek, én is voltam már ilyen helyzetben.
    Egyet értek Mollyval. Engem is nagyon érdekel a sajátszereplős történeted, már nagyon várom.
    Remélem folytatni fogod majd a Csillaghúllást, mert igazán fantasztikus és legjobb résznél hagytad abba.
    Sok sikert és ihletet az új sztorihoz! Rám is számíthatsz a továbbiakban is! :)

    VálaszTörlés